Schrijf nu in voor de basiscursus 'Doorbreek het zwijgen'

Schrijf nu in voor de basiscursus!
Voor mensen die worstelen met de gevolgen van kindermishandeling in hun jeugd, organiseren wij de basiscursus ‘Doorbreek het Zwijgen’. Inschrijving is geopend. Bij voldoende deelnemers start een nieuwe cursus. Er is nog plaats, dus schrijf u snel in.

Tijdens de basistraining staan de eigen ervaringen van de cursisten centraal. U leert uw ervaringen onder woorden te brengen en inzicht te krijgen in hoe u zelf vooruit kunt komen en hoe anderen u kunnen helpen. In een veilige sfeer luistert u naar anderen en deelt u uw verhaal. Betrokken ervaringsdeskundigen begeleiden de bijeenkomsten en bieden u handvatten voor erkenning, acceptatie en daarmee herstel. Doel is dat u stappen leert zetten die ertoe bijdragen dat uw traumatische verleden uw huidige leven minder beheerst. Thema’s die aan bod komen zijn onder meer:

• overlevingsstrategieën
  • omgaan met de gevolgen van het verleden
  • eenzaamheid
  • balans
  • zelfvertrouwen

De cursus bestaat uit tien bijeenkomsten van 2,5 uur die elke twee weken plaatsvinden.

Kosten: de eigen bijdrage in de kosten voor deze cursus bedraagt € 50,00.

Plaats: Amaliastraat 15 te Den Haag.
Voor meer informatie en aanmelding kunt u contact met ons opnemen: e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Inschrijving voor de nieuwe cursus, locatie Den Haag, kan via het aanmeldingsformulier

*De cursus start wanneer voldoende deelnemers zich hebben aangemeld en onder voorbehoud van financiering. Aanmelding geopend voor zowel een dag- en avondcursus in 2017.