Academie voor Herstel en Ervaringsdeskundigheid als nieuwe naam

logo Academie voor Herstel en Ervaringsdeskundigheid

Eindelijk is het zover. Academie voor Herstel en Ervaringsdeskundigheid is de nieuwe naam en zal de producten en activiteiten voortzetten van de Stichting Geheim Geweld.

De stichting heeft voor vele lotgenoten grote betekenis gehad. Lotgenoten spraken voor het eerst over hun traumatische jeugd en vonden erkenning en herkenning voor hun gevoelens en steun bij elkaar. Voor anderen was het een welkome aanvulling op professionele hulpverlening. De behoefte aan dergelijke opvang met hulp van ervaringsdeskundigen is in de loop van de jaren alleen maar gegroeid en erkend.

Uit de evaluaties van de basiscursussen en andere activiteiten blijkt hoe belangrijk de producten en diensten voor jullie zijn geweest en heeft meegeholpen om los te komen van het verleden. Het vergt moed om je eigen ervaringen te delen met anderen.

Met zorgvuldigheid zullen de werkzaamheden voor de nieuwe website half september aanvangen met behoud van het forum. Forumleden zullen via het forum worden geinformeerd over de naderende wijzigingen.

De oplevering van een nieuwe website zal geschieden medio half november.

De url www. stichtinggeheimgeweld.nl zal voorlopig worden behouden voor de vindbaarheid.

Hameeda Lakho

Symposium Doorbreek de cirkel

Gevolgen op de lange termijn

Geheim Geweld…en nu?