Vooraankondiging Themadag 2017

Thema voor de lotgenotendag najaar 2017 is 'Van trauma naar Herstel'.

Ervaringen uitwisselen
Tijdens de themadag zullen enkele aansprekende (ervarings)deskundigen het woord voeren Er is volop ruimte voor het delen van tips en eigen ervaringen. Een boeiende dag voor lotgenoten en professionals.

Leren omgaan met trauma’s
Wie als kind te maken heeft gehad met kindermishandeling zoals verwaarlozing, lichamelijke of geestelijke mishandeling, of seksueel misbruik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om als volwassene een stabiel leven op te bouwen. Door kennis en ervaring uit te wisselen met anderen die als kind ook zijn mishandeld, leren veel lotgenoten beter omgaan met hun traumatische verleden.

Symposium Doorbreek de cirkel

Gevolgen op de lange termijn

Geheim Geweld…en nu?