Forum niet bereikbaar vanwege verhuizing 20 - 24 november

Vrijdag 24 november gaat de nieuwe website online van de Academie voor Herstel en Ervaringsdeskundigheid www.herstel-ervaringsdeskundigheid.nl

Komende week zal er een data migratie plaatsvinden van het huidige forum naar onze nieuwe forum en website. Daardoor zal het forum van maandag 20 november t/m donderdag 23 november niet bereikbaar zijn.

Beste lotgenoten,

Met trots kunnen wij jullie informeren dat we er in geslaagd zijn dat onze belangrijke projecten, met zorg opgezet vanuit de Stichting Geheim Geweld,  zoals de basiscursus, het digitale platform, de inloopavonden en de jaarlijkse themadagen doorgang blijven vinden.

Deze activiteiten hebben voor veel van jullie grote betekenis gehad. Lotgenoten spraken voor het eerst over hun traumatische jeugd, vonden erkenning en herkenning voor hun gevoelens en steun bij elkaar. Vrijdag 24 november organiseren wij wederom onze jaarlijkse Themadag Van Trauma naar Herstel waarvoor ruim 170 deelnemers zich hebben aangemeld.

Zoals eerder aangekondigd zijn wij achter de schermen druk bezig geweest om een nieuwe website te bouwen met behoud van het forum. De website is gereed. Het forum is verbeterd en de veiligheid blijft geborgd.

Hoe nu verder?

- Komende week zal er een data migratie plaatsvinden van het huidige forum naar onze nieuwe forum en website.

- Daardoor zal het forum van maandag 20 november t/m donderdag 23 november niet bereikbaar zijn

- Jullie gebruikersnaam blijft behouden, alleen het oude wachtwoord komt te vervallen. Door aan te geven dat je het wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuwe wachtwoord aanmaken.

- Als je een avatar hebt ingesteld op het forum, dan zal je deze helaas opnieuw moeten instellen

- Met een werkgroep bestaande uit een aantal forumleden zullen we de verdere mogelijkheden en verbeterpunten bespreken.

- De URL www.stichtinggeheimgeweld.nl blijft nog gehandhaafd voor de bereikbaarheid en wordt gelinkt met www.herstel-ervaringsdeskundigheid.nl

- Het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. komt vanaf vrijdag 24 november te vervallen en wordt Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij willen jullie danken voor het vertrouwen en steun en wensen jullie veel inspiratie op het nieuwe forum. Wij hopen dat het ieder van jullie verder zal helpen je weg te vinden.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij het graag.

Hameeda Lakho,

directeur Academie voor Herstel en Ervaringsdeskundigheid

Symposium Doorbreek de cirkel

Gevolgen op de lange termijn